Få mest ud af samarbejdet i teamet

dec1 840x385 - Få mest ud af samarbejdet i teamet

Sponsoreret

Et effektivt samarbejde kræver implementering af værktøjer og systemer, der gør det nemt at arbejde sammen. Office 365 har flere værktøjer, der gør det nemmere for et team at samarbejde. Men der er intet værktøj, som komplimenterer et effektivt samarbejde bedre end SharePoint.

Microsoft SharePoint, især når det er implementeret som en del af Office 365, skaber et virtuelt arbejdsområde, hvor teams kan mødes, samarbejde og udføre opgaver. Med SharePoint til teamsamarbejde er det nemmere at indgå i et samarbejde med flere medarbejdere.

Et sikkert, hurtigt og produktivt samarbejde
Når et websted er oprettet, bliver SharePoint et virtuelt sted, hvor teammedlemmer kan mødes. Det er ikke kun delte dokumenter, som er gemt der, men teammedlemmer kan chatte, Skype, igangsætte og afslutte opgaver og sammenligne kalendere. Medlemmer kan også udveksle e-mails, der er eksklusive for SharePoint-serveren.

Redigering af dokumenter
SharePoint bruger de samme synkroniseringsprotokoller som Microsoft OneDrive, så alle dokumenter og enhver redigering af et dokument gemmes øjeblikkeligt og kontinuerligt i skyen. Derefter udbredes opdateringen til alle enheder og arbejdsstationer, der er forbundet til netværket, hvilket holder hvert teammedlem opdateret på alle tidspunkter. Udover lagring giver Office 365-dokumenter, der er gemt på en SharePoint-server, flere teammedlemmer adgang til at redigere et dokument samtidigt.

Uddelegering af opgaver

I mange situationer har et team et specifikt mål såsom at skabe et nyt produkt, udvikle en ny app osv. For at nå dette mål kan teammedlemmer blive bedt om at udføre specifikke opgaver. Med SharePoint har teamlederen de nødvendige værktøjer til at opsætte individuelle opgaver og derefter tildele disse opgaver til medlemmerne.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *